Διάλεξε την λέξη που ταιριάζει σε κάθε πρόταση.
-
Στο έμβλημα της Τουρκίας εμφανίζεται η (ημισέληνος / μισοφέγγαρο).
Το κρουασάν είχε σχήμα (ημισέληνου / μισοφέγγαρου) και ήταν τραγανό.
-
Ο πρωθυπουργός έβγαλε (ανακοίνωση / διάγγελμα) για την διεθνή συμφωνία που υπέγραψε η χώρα.
-
Βγήκε (ανακοίνωση / διάγγελμα) για την έναρξη του σεμιναρίου γιόγκα.
-
Ο ιστορικός μελέτησε μια παλιά (επιστολή / γράμμα) του Καποδίστρια.
-
Η Μαρία έστειλε (επιστολή / γράμμα) στη φίλη της για τα νέα της.
-
Στο μάθημα λογοτεχνίας αναλύσαμε (νόημα / σημασία) του ποιήματος.
-
Στο λεξικό (νόημα / σημασία) της λέξης δίνεται με σαφήνεια.
-
Η συζήτηση αφορούσε τη σωστή (στρατηγική / τακτική) της ομάδας στον αγώνα.
-
Ο μαθητής χρησιμοποίησε μια έξυπνη (στρατηγική / τακτική) για να λύσει το πρόβλημα.
-
Στο Σούνιο βρίσκεται (ναό / εκκλησία) του Απόλλωνα.
-
Οι κάτοικοι του χωριού μαζεύτηκαν (ναό / εκκλησία) για τη λειτουργία.
-
Το πείραμα απέδειξε ότι (θεωρία / πεποίθηση) του επιστήμονα ήταν σωστή.
-
Έχω την (θεωρία / πεποίθηση) ότι η Δικαιοσύνη πάντα λάμπει στο τέλος ως Ήλιος.
-
Το συμβούλιο έλαβε μια σημαντική (απόφαση / γνωμάτευση) για το έργο.
-
Ο ειδικός έδωσε γραπτή (απόφαση / γνωμάτευση) σχετικά με την κατάσταση του μνημείου.
-
Ο χάρτης δείχνει με ακρίβεια τα (σύνορα / όρια) των χωρών.
-
Στο σχολείο υπάρχουν αυστηρά (σύνορα / όρια) σχετικά με τη συμπεριφορά στον χώρο.
Στο δικαστήριο παρουσιάστηκε η επίσημη (μαρτυρία / κατάθεση) του βασικού μάρτυρα.
Στην έρευνα του σχολείου καταγράφηκε η (μαρτυρία / κατάθεση) των μαθητών για το περιστατικό.
- Στην πολιτική, η (ιδεολογία / θεωρία) ενός κόμματος επηρεάζει τις αποφάσεις του.
- Στη φυσική, η (ιδεολογία / θεωρία) εξηγεί τα φαινόμενα που παρατηρούμε.
- Στο στάδιο, η (πορεία / παρέλαση) των αθλητών εντυπωσίασε το κοινό.
- Στην πόλη οργανώθηκε μεγάλη (πορεία / παρέλαση) για την εθνική επέτειο.
- Στην ιστορία μελετήσαμε την (επανάσταση / εξέγερση) του 1821.
- Η ξαφνική (επανάσταση / εξέγερση) των εργατών προκάλεσε αναστάτωση στο εργοστάσιο.
- Ο δημοσιογράφος έκανε λεπτομερή (ανάλυση / περιγραφή) των γεγονότων.
Ο μαθητής έδωσε ζωντανή (ανάλυση / περιγραφή) του τοπίου που είδε στην εκδρομή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου